Special post / Happy Easter !

by ClassyVanilla

IMG_4605

IMG_4585

IMG_4579 

IMG_4595

IMG_4602

IMG_4606

IMG_4602

IMG_4584

IMG_4600

IMG_4615

IMG_4609

IMG_4616

Pastele este una dintre sarbatorile mele preferate si cum sa nu iti placa cu asa vreme frumoasa si cu diferite bunatati traditionale. In primul rand vreau sa va multumesc ca ma urmariti mereu si imi sunteti aproape si sa va urez tuturor un Paste Fericit !

Cu totii stim ca schimbarea anotimpurilor aduce mereu trenduri noi , dar de Paste toata lumea opteaza pentru culori deschise sau  chiar pasteluri, pentru ca sunt clasice si sunt usor de integrat in tinutele festive. Eu am ales o camasa din matase cu print si pantaloni intr-o nuanta pastelata , iar pentru a oferii tinutei un aer de sarbatoare am adaugat palaria si cosuletul plin de culoare .

Cele mai calde imbratisari ,cei mai dulci pupici si un Paste minunat !

