Neutrals!

by ClassyVanilla

IMG_4196

IMG_4197

IMG_4177

IMG_4172

IMG_4170

IMG_4188

IMG_4182

 IMG_4171

IMG_4200

IMG_4202

Primavara este aici si odata cu ea si articolele in culori neutre au patruns in garderoba mea.  Nuantele neutre se anunta noul trend al verii , spre deosebire de alta paleta cromatica care apare si dispare in fiecare primavara  , aceasta nu se va demoda niciodata . 

In functie de preferintele vestimentare putem combina aceste nuante , eu am ales ca pantalonii cu un croi elegant sa fie  asortati cu bluzita ce are aplicatii  fara a mai fi nevoie de alte accesorii.

Iar pentru ca o tinuta neutra trebuie sa ramana mereu minimalista si eleganta, am ales o geanta alba ce completeaza perfect tinuta impreuna cu pantofii .

Sa aveti o saptamana minunata, dragii mei !

