The White Trench !

by ClassyVanilla

IMG_2948  

IMG_2961

IMG_2956

IMG_2946

IMG_2959

IMG_2962

IMG_2970

Dupa una dintre cele mai reci ierni, din punctul meu de vedere ,  primavara isi arata coltisori si nu am fost nicicand mai nerabdatoare sa incerc must have-urile acestui sezon . 

Trench-ul alb care nu trebuie sa lipseasca din garderoba voastra in aceasta primavara , usor de integrat in tinute , cu o eleganta aparte . O piesa clasica ce nu se demodeaza niciodata indiferent de croi .

Fiind o piesa extrem de  versatila , poate fi purtata la aproape orice tinuta ,adaptat oricarui stil sau perioada a zile . Eu am ales sa il asortez cu o camasa bleu , jeansi clasici , o pereche de pantofi stiletto si o geanta spatioasa neagra .

Sa aveti un weekend minunat , dragii mei ! 

