Trend alert! Winter Turbans

by ClassyVanilla

IMG_2101

IMG_2098

IMG_2094

IMG_2090 

IMG_2093

IMG_2089

IMG_2085

 IMG_2102

IMG_2103

Unul dintre accesoriile mele favorite pentru par , care te ajuta cu siguranta sa faci trecerea de la iarna la primavara , este turbanul. Pur si simplu m-am indragostit de acesta , pe langa faptul ca ofera tinutei un aer exotic , reuseste sa te  protejeze de frig .

Cand am vazut primele poze cu aceasta piesa de rezistenta, ce transforma orice tinuta banala intr-una pe care nu o poti trece usor cu vederea , am fost putin rezervata si m-am intrebat daca mi s-ar potrivi stilului meu , intr-un final nu numai ca mi-am dat seama ca mi se potriveste dar e un accesoriu de care nu ma mai pot desparti .

Pe langa turban (piesa de rezistenta ), am ales jeansi clasici , un paltonas gri si botine in aceeasi nuanta .

Sa aveti un weekend minunat, dragii mei ! 

P.S. Nu uitati sa ma urmariti pe Instagram ( click aici) pentru mai multe poze.

