Faux Fur and Red Touch

by ClassyVanilla

fb

a

b

ff

 f

rr

 dd 

ddddd   

Acum cateva zile , cand m-am hotarat ca trebuie sa introduc in garderoba mea piese vestimentare pentru sezonul rece , am dat peste aceasta vesta de blanita , aproape ca uitasem de ea si am fost placut surprinsa sa o gasesc .

Imediat, in mintea mea s-a format tinuta de mai sus , gandindu-ma totusi ca nu va fi chiar asa frig intr-un timp asa de scurt.

Sunt destule avantaje pentru a avea aceasta vesta in garderoba , unul dintre ele ar fi ca se poate integra usor in orice tinuta , speciala pentru anotimpul rece fara un efort prea mare , un alt avantaj mai practic ar fi ca tine de cald si ca blocheaza orice sursa de frig .

Eu am ales sa o accesorizez cu ochelari intr-o nuanta nude si un ruj rosu , pentru un look fresh si chic ! 

Sa aveti un weekend extraordinar !

