ALL WHITE !

by ClassyVanilla

   Opteaza pentru tinutele all white ,  sunt perfecte in special pentru vara si ne duc cu gandul la vacanta, fie la o plimbare pe malul marii, fie la o croaziera sau pur si simplu o zi de weekend prin centrul orasului.

IMG_4713  IMG_4754

  

 

IMG_4727ds

 

 

IMG_4702        IMG_4714

Alexander Wang propune atat look-uri masculine si minimaliste, cat si unele feminine, cu franjuri. Cheile acestui look sunt structura si tendinţa “pe gat”. Chloe propune unul dintre cele mai feminine look-uri, un exemplu clar că dantela poate fi purtata oricand, Emilio Pucci iti demonstreaza cat de glamour poate fi o rochie alba, iar Kanye West cat de punk este femeia moderna.

IMG_4726

 

Max Mara iti arata cum poti combina diferite nuante de alb si diferite materiale, iar Michael Kors iti propune ca daca tot optezi pentru alb, sa o faci intr-un stil mare  !  Paco Rabanne propune un look spectaculos, unde albul isi da întalnire cu elementele metalice, dar sa nu uitam de tinutele ultra-feminine Rachel Zoe. Pe final, Valentino si Yves Saint Laurent te vor surprinde cu tinute “all white” gingase, dar impunatoare. 

IMG_4725

Tot in acest articol as vrea sa va vorbesc despre accesoriile mele , bratara si inelele de la MORE CHARMS ( https://www.facebook.com/pages/More-Charms/383235201771551 )  de prima data cum am vazut produsele lor , am ramas profund impresionata si mi-au placut foarte mult , asa ca am ales o bratara pe care sa fie scris un nume de  alint  “Maduta” fara sa ma gandesc prea mult , acest alint reusind sa imi readuca multe amintiri frumoase in suflet , iar ei au hotarat sa imi faca ziua mai buna daruindu-mi doua inele pe care in acest moment le ador , desi nu sunt atrasa de inele , acestea ma reprezinta intr-un anumit fel si cred ca acesta e farmecul pe care il transmit cei de la MORE CHARMS prin produsele lor.
IMG_4686 IMG_4687
 
 
IMG_4692

 Iar colierul meu este de la Sweet Lady (https://www.facebook.com/pages/Sweet-Lady/208753725975495) o gama variata de coliere la un pret foarte accesibil .

IMG_4749

 

IMG_4756

 

